Direktlänk till inlägg 31 augusti 2012

hatar rubriker

Av sofie - 31 augusti 2012 14:11

Helu!

Jag har varit duktig idag, rensat lite överallt och framförallt i garderoben så nu ligger hälften av mina kläder i sängen och ska ges bort eller något och resten ligger i garderoben och några plagg ska läggas ut på tradera, oanvända! Så skicka in där om någon vecka! ;)

Jag och Jakob ska göra någonting idag, men än vet vi inte vad! Jag ska fortsätta städa och laga lite mat och sen ska vi nog åka och köpa saker till lägenheten, sånt där som är nödvändigt krokar hyllor m.m Imorgon ska vi laga god mat tillsammans, och hans ska sova här. Sen jobbar jag på söndag och han börjar skolan precis som jag på måndag. Jag har faktiskt börja klura ut av jag vill bli nu, personalchef, rektyterare, samordnare ja.. något sånt! Gud vad spännande. Vi får väl se om de blir plugg direkt efter gymnasiet eller om jag ska jobba. Ju snabbare jag blir klar ju snabbare kan jag skaffa barn hus och familj! :D Tänk att mina tankar fortfarande är så långt fram. Måste lära mig njuta av idag. 

Igår nattade Jakob mig som vanligt, och jag låg och kände mig jätteensam när han hade draigt! Jag vill helt plötsligt ha en katt, sen en hund och tillslut övervägde jag en söt liten bebis! Jag gick dock snabbt tillbaka till katt.. dom andra två alternativen är inte aktuella! 

Livet rullar på annars, längtar tills jag tagit studenten och får fokusera på en endaste sak! Skola ELLER jobb, inte båda! Ska bli så otroligt skönt att få göra de jag vill, med min älskling, ha tid till allting. Åh så jag längtar! :) 

 
Hoppas på en utomlandsresa precis efter min student men min baby. Kommer aldrig glömma våran resa till Grekland de va den bästa veckan någonsin! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 2 december 2012 11:29

Jag har inte gjort en ny blogg, alla inlägg finns kvar och nya stället jag bloggar på är http://www.nattstad.se/sofiehanssonSå i fortsättningen hittar ni mig där! ...

Av sofie - 2 december 2012 10:56

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3227624637 " ...

Av sofie - 2 december 2012 10:16


Var jobb hela långa dagen igår, vi fick besök av han som öppnade resturangen och de som jobbade där för 30 år sedan. Jag och Cajsa började nästan gråta, det var så rörande när dom såg varann och blev så otroligt glada! Älsklingen och jag drog till BK...

Av sofie - 1 december 2012 08:55


Julpyntade igår i lägenheten med Jakob, ska köpa lite mer.. fast det känns onödigt ut i fall att jag skulle få en lägenhet i Västerås.. men de är riktigt mysigt iallafalll! Bara milo som saboterar granen... man måste ha koll på honom.. så dryygt.    ...

Av sofie - 29 november 2012 22:57

Jag bara la mig ner i sängen och fick dendära jobbiga känslan jag hade för några veckor sen. Dendära känslan när man inte är tillräcklig, man vet inte vad man gjort för fel. Men jag måste påminna mig själv att jag är en bra person...att alla faktiskt...

Ovido - Quiz & Flashcards