Direktlänk till inlägg 29 juli 2012

love love love

Av sofie - 29 juli 2012 22:25

För varje dag som går så längtar jag mer och mer tills Jakob flyttar in... ligger här i en 180 säng.. all alone :( Min bil står 2 mil bort och där sover även min älskling varje natt. Nu har vi varit tillsammans i 4 år och 7 månader.. De är helt sjukt egentligen. Men äntligen kommer tiden då vi ska slå ihop våra liv, inom en snar framtid! Längtar så de gör ont! 

Vi har precis köpt en bil tillsammans och alla möbler jag köper kollar vi ut tillsammans, känns så superbra att ha med sig någon genom livet som man gör sina val tillsammans med. Jag vill aldrig vara singel igen, de måste vara de sämsta liv som finns.. för de bästa av allt är verkligen Jakob och all kärlek man ger till varann! Vi åker ju till Rhodos, Faliraki i en vecka tillammans, de ska bli såååå mysigt, sååå kuuul att få ha en hel vecka som man delar med varann!

På tal om något helt annat så har jag glömt bort vilken tid jag har tvätttid imorgon.. DÖR! Fan va drygt.. TROR att den börjar 12 men jag vet fan inte... får springa ner och kolla innan jag går och lägger mig. Veckan jag har framför mig är jag helt ledig, dock letar jag tider på både Attendo och McDonald´s så de löser sig! När jag kommer hem från Rhodos har jag ju skola efter några dagar.. så måste jobba veckan som kommer!

Så här ser det ut där vi ska bo!
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 2 december 2012 11:29

Jag har inte gjort en ny blogg, alla inlägg finns kvar och nya stället jag bloggar på är http://www.nattstad.se/sofiehanssonSå i fortsättningen hittar ni mig där! ...

Av sofie - 2 december 2012 10:56

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3227624637 " ...

Av sofie - 2 december 2012 10:16


Var jobb hela långa dagen igår, vi fick besök av han som öppnade resturangen och de som jobbade där för 30 år sedan. Jag och Cajsa började nästan gråta, det var så rörande när dom såg varann och blev så otroligt glada! Älsklingen och jag drog till BK...

Av sofie - 1 december 2012 08:55


Julpyntade igår i lägenheten med Jakob, ska köpa lite mer.. fast det känns onödigt ut i fall att jag skulle få en lägenhet i Västerås.. men de är riktigt mysigt iallafalll! Bara milo som saboterar granen... man måste ha koll på honom.. så dryygt.    ...

Av sofie - 29 november 2012 22:57

Jag bara la mig ner i sängen och fick dendära jobbiga känslan jag hade för några veckor sen. Dendära känslan när man inte är tillräcklig, man vet inte vad man gjort för fel. Men jag måste påminna mig själv att jag är en bra person...att alla faktiskt...

Ovido - Quiz & Flashcards