Alla inlägg under juni 2012

Av sofie - 6 juni 2012 13:10

Nu tänkte jag ta cykeln till Jakob! Spenderar hela dagen där.. (bild från igår, jag och eve lekte lite med tomtebloss hihi) 

Av sofie - 5 juni 2012 19:07

Hej!

Hade fotbollsturnering idag, ,Adam ,som ska ta studenten, gjorde illa sig! Så nu hoppas han på kryckor och äter smärtstillande stackarn! Träffade Sofia efter turneringen, oj vad kul de va! Vi har inte träffats på typ ett halvår. Känns hur bra som helst att vi träffades igen iallafall, saknat henne!

Åt mat för typ 3 timmar sen, är hungrig igen de är helt sjukt. Vet inte vad de är med mig... bara äter och äter och äter... 

PS. TURKIET OM 4 DAGAR, HELT SINNES! 

Av sofie - 4 juni 2012 14:58

Jakob skriver tenta idag och han kommer vara okontaktbar hela dagen, detta gör ju självklart att jag vill  prata med honom mer än vad jag brukar vilja hah.. Saknar haaaan.. så mycket! Har nästan packat klart resväskan nu iaf!


Blir en sväng till ica om en stund, men innan det ska jag städa mitt rum också. Seeen är jag äntligen klar :)  

Av sofie - 4 juni 2012 13:31

Så här såg jag ut Annas firande igår + en kavaj då :)  

Internett har inte fungerat, men nu har jag och mamma fixat de! :) Så nice!  Nu återstår bara städningen som jag får ta hand om själv, som vanligt. Kommer njuta så mycket när jag bor här själv, då är de bara min egen skit jag behöver hålla reda på! 


Fick min riktiga säng igår, så nu har jag dubbelsäng.. återstår bara en ram då :) Men den köper jag senare i sommar när jag har pengar :)  Ska nog ta mig lite frukost och sen fortsätta min storstädning. Ska städa allt jätterent så jag slipper städa när jag kommer tillbaka från Turkiet. 


PUSS 

Av sofie - 1 juni 2012 09:13

Idag fyller syster år! GRATTIS!!!

Hon tar även examen idag... vi ska fira henne på söndag. Hoppas hon blir glad för presenten hon fått!
   

Ovido - Quiz & Flashcards