Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

packapackapakc

Av sofie - 25 juni 2012 23:04

 

Åkte en sväng till stan efter jobbet, tog en tur till McDonald´s och hälsade på dom och gick till min skola... hämtade betygen som jag nu såg var fel! Fortfarande inget betyg i matte B, hur dryga får dom vara egentligen? Fy... Åkte iallafall med pappsen till Erikslund, bra nyheter jaaa, jaaa!! :) Vi tog en sväng till Ica och så åt vi lite också... kom hem runt sex tiden och började packa lådor! Har hunnit med att duscha, kolla lite tv och dessutom prata med Jakob också! :) 9-10 lådor är iallafall nu packade och imorgon väntas fler....lyckades packa ner det mesta av köket och badrummet, även min börjar bli nedpackad. Skönt att jag inte har alltför mycket att packa ner! Vad jobbigt det måste vara att ha hus och packa ner allting när man ska flytta.. 


Imorgon ringer jag hallsta och får förhoppningsvis reda på om jag får lägenheten eller ej! Ska försöka sova efter det här inlägget, men hjärtat dunkar och jag är nervös inför besked imorgon... Annars blir det att bo hos syster, ingen aning hur länge..

Imorgon ska jag äntligen få sooovaaa uuuuuut :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 2 december 2012 11:29

Jag har inte gjort en ny blogg, alla inlägg finns kvar och nya stället jag bloggar på är http://www.nattstad.se/sofiehanssonSå i fortsättningen hittar ni mig där! ...

Av sofie - 2 december 2012 10:56

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3227624637 " ...

Av sofie - 2 december 2012 10:16


Var jobb hela långa dagen igår, vi fick besök av han som öppnade resturangen och de som jobbade där för 30 år sedan. Jag och Cajsa började nästan gråta, det var så rörande när dom såg varann och blev så otroligt glada! Älsklingen och jag drog till BK...

Av sofie - 1 december 2012 08:55


Julpyntade igår i lägenheten med Jakob, ska köpa lite mer.. fast det känns onödigt ut i fall att jag skulle få en lägenhet i Västerås.. men de är riktigt mysigt iallafalll! Bara milo som saboterar granen... man måste ha koll på honom.. så dryygt.    ...

Av sofie - 29 november 2012 22:57

Jag bara la mig ner i sängen och fick dendära jobbiga känslan jag hade för några veckor sen. Dendära känslan när man inte är tillräcklig, man vet inte vad man gjort för fel. Men jag måste påminna mig själv att jag är en bra person...att alla faktiskt...

Ovido - Quiz & Flashcards