Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

23 maj

Av sofie - 23 maj 2012 21:44

Skulle nog påstå att jag har lite lust att börja gråta just nu, av glädje!
Ser ut som att jag kommer få bo kvar här ändå, mina två nuvarande  rumskompisar kommer antagligen flytta hem så denna lägenheten är BARA min i sommar! :) I höst kanske två nya elever flyttar in hit, ska bara bli roligt att vara äldst för en gångs skull! :)

Allting bara löser sig helt plötsligt, mamma har håller på att flytta in till ett ubergulligt hus och så glad jag är för hennes skull! Jag får bo kvar och får äntligen skaffa mig en dubbelsäng som jag längtat så länge efter! :) Är så sjukt glad! Sommaren kommer bli awsome!
Först Turkiet med en kär vän,tatuering när jag kommer hem, jobba och tjäna pengar i 4 veckor på mitt ena jobb, (2 av dessa veckor utan jakob;/) , tjäna pengar på mitt andra jobb, 2 veckors semester till och då ska jag utomlands med min man och andra veckan ska jag bara njuta! Allt detta och massa grillkvällar, syskonkvällar, träffa underbara vänner, njuta sola och ta de lugnt! Åh vad jag längtar! :) Sen är de bara ett år kvar till studenten och då börjar livet påriktigt :D


exakt ett år sedan

   

Ska lätt skaffa en liten hund när jag flyttar hemifrån (och känner att jag har tid och är hemma tillräckligt mycket). Om Jakob fortfarande h-a-t-a-r namnet Milo (vilket gör att inte våran lilla pojke kommer få heta det i framtiden) ska fan våran hund heta de! Jag släpper inte de där namnet alltså! :) 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 2 december 2012 11:29

Jag har inte gjort en ny blogg, alla inlägg finns kvar och nya stället jag bloggar på är http://www.nattstad.se/sofiehanssonSå i fortsättningen hittar ni mig där! ...

Av sofie - 2 december 2012 10:56

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3227624637 " ...

Av sofie - 2 december 2012 10:16


Var jobb hela långa dagen igår, vi fick besök av han som öppnade resturangen och de som jobbade där för 30 år sedan. Jag och Cajsa började nästan gråta, det var så rörande när dom såg varann och blev så otroligt glada! Älsklingen och jag drog till BK...

Av sofie - 1 december 2012 08:55


Julpyntade igår i lägenheten med Jakob, ska köpa lite mer.. fast det känns onödigt ut i fall att jag skulle få en lägenhet i Västerås.. men de är riktigt mysigt iallafalll! Bara milo som saboterar granen... man måste ha koll på honom.. så dryygt.    ...

Av sofie - 29 november 2012 22:57

Jag bara la mig ner i sängen och fick dendära jobbiga känslan jag hade för några veckor sen. Dendära känslan när man inte är tillräcklig, man vet inte vad man gjort för fel. Men jag måste påminna mig själv att jag är en bra person...att alla faktiskt...

Ovido - Quiz & Flashcards