Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

lite allt möjligt

Av sofie - 25 januari 2012 23:11

Hej!


Haft mycket att göra idag.. höjdpunkten har iallafall varit de nya byxorna jag köpt. De är dom snyggaste jag äger faktiskt! ;) Sen har jag även storhandlat vilket betyder = god mat hela veckan!  Var massa extrapriser så jag fick rabatt på massor, wiho! Dessutom var jag där med pappa som tipsade mig om lite grejer och så.. snälla pappsen :). Eftersom jag alltid hatat mörk choklad köpte han självklart det till mig, och dessutom var den god! Asbra ju :)

Resten av dagen har bestått av skola, jobb och tvättning. Trots mina små stress-panik attacker så har dagen varit bra. Ska jag vara ärlig hade det varit superskönt och flyttat hem i någon månad bara för att slippa göra allting själv ett tag. Känner att jag börjar få för många bollar i luften och jag ställer för stora krav på mig själv som jag inte klarar av. Dagarna som passerar är fyllda med stress. Jag märker knappt själv att jag småspringer överallt och bara är uppe i varv hela tiden.  Jisses! Behöver lägga mig i sängen och bara soooovaaaa. Försöka se positivt på allt, för allting har sin mening! :)

Imorgon ska jag ringa ett samtal som förmodligen kommer leda till ett möte som förmodligen kommer göra min sommar 10x bättre och ge mig mycket mer erfarenhet. HOPPPPAAAAS!

Upp tidigt imorgon för att ställa om dygnet... till tidigare. Ska nämligen upp riktigt tidigt på måndag vilket gör att jag måste lägga mig typ kl 20.00 bara för att hinna sova ut lite.. jaja

God natt! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 2 december 2012 11:29

Jag har inte gjort en ny blogg, alla inlägg finns kvar och nya stället jag bloggar på är http://www.nattstad.se/sofiehanssonSå i fortsättningen hittar ni mig där! ...

Av sofie - 2 december 2012 10:56

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3227624637 " ...

Av sofie - 2 december 2012 10:16


Var jobb hela långa dagen igår, vi fick besök av han som öppnade resturangen och de som jobbade där för 30 år sedan. Jag och Cajsa började nästan gråta, det var så rörande när dom såg varann och blev så otroligt glada! Älsklingen och jag drog till BK...

Av sofie - 1 december 2012 08:55


Julpyntade igår i lägenheten med Jakob, ska köpa lite mer.. fast det känns onödigt ut i fall att jag skulle få en lägenhet i Västerås.. men de är riktigt mysigt iallafalll! Bara milo som saboterar granen... man måste ha koll på honom.. så dryygt.    ...

Av sofie - 29 november 2012 22:57

Jag bara la mig ner i sängen och fick dendära jobbiga känslan jag hade för några veckor sen. Dendära känslan när man inte är tillräcklig, man vet inte vad man gjort för fel. Men jag måste påminna mig själv att jag är en bra person...att alla faktiskt...

Ovido - Quiz & Flashcards