Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

dumma mig

Av sofie - 16 januari 2012 17:29

Fan vad arg jag blir på mig själv..

Satt och kolla igenom min blogg, den jag hade när jag var 15 bast typ.. Satt och klagade på mig själv i varenda inlägg att jag behövde gå ner i vikt... och då vägde jag typ 5 kilo mindre än nu. KUL. Och nu sitter jag här igen och klagar. Jag har varit så duktig i veckan, men ändå blir jag ledsen när jag provar shorts som inte sitter bra för mina feta lår.. Jag som älskade min kropp för bara några månader sen, älskade mina kurvor och var så stolt! Nu vill jag bli fastare, men föredrar att jobba istället för att träna. Vilket dilemma... herregud. Jag får helt enkelt tänka på annat och ta en dag i taget som min syster sa. Det funkar inte att jag slutar med allt onyttigt första veckan för då kommer jag aldrig klara det. Min nyttiga frukost och min dagliga promenad räcker än så länge! Har dock äkta ångesten att jag skippade den idag, men de va för att det var halt ute!

Nu ska jag återgå till det jag höll på med innan.. skönt att skriva av sig lite.

PUSS

 
 
Ingen bild

Johanna

17 januari 2012 13:59

Det där känner jag igen! Då kanske man ska fundera på om det verkligen är kroppen och vikten det är fel på, eller om allt egentligen bara sitter i huvudet :) Även om du skulle gå ner fem kilo nu, skulle du troligen inte vara nöjd sen, för i ditt huvud skulle du inte se framstegen. Ta hand om dig :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 2 december 2012 11:29

Jag har inte gjort en ny blogg, alla inlägg finns kvar och nya stället jag bloggar på är http://www.nattstad.se/sofiehanssonSå i fortsättningen hittar ni mig där! ...

Av sofie - 2 december 2012 10:56

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3227624637 " ...

Av sofie - 2 december 2012 10:16


Var jobb hela långa dagen igår, vi fick besök av han som öppnade resturangen och de som jobbade där för 30 år sedan. Jag och Cajsa började nästan gråta, det var så rörande när dom såg varann och blev så otroligt glada! Älsklingen och jag drog till BK...

Av sofie - 1 december 2012 08:55


Julpyntade igår i lägenheten med Jakob, ska köpa lite mer.. fast det känns onödigt ut i fall att jag skulle få en lägenhet i Västerås.. men de är riktigt mysigt iallafalll! Bara milo som saboterar granen... man måste ha koll på honom.. så dryygt.    ...

Av sofie - 29 november 2012 22:57

Jag bara la mig ner i sängen och fick dendära jobbiga känslan jag hade för några veckor sen. Dendära känslan när man inte är tillräcklig, man vet inte vad man gjort för fel. Men jag måste påminna mig själv att jag är en bra person...att alla faktiskt...

Ovido - Quiz & Flashcards