Direktlänk till inlägg 2 december 2010

Dag 7 - min bästa vän

Av sofie - 2 december 2010 21:57

Jag har alltid haft svårt med vänner, har väl inte känt att jag kan lita på någon till 100% någon gång tidigare. Det är väl svårt att avgöra vilka som är ens äkta vänner nu  när man bara gått 1 termin på gymnasiet.. men men:

 
I början av sommaren började jag och Sofia vara jättemycket, hon insjuknade i körtelfeber vilket gav oss ännu mer tid till att vara med varanndra. Vi har kommit varandra sjukt nära sen dess.


Sofia är en grym tjej, jag beundrar henne och hennes ärlighet och öppenhet. Hon är en jättebra vän som finns där i alla lägen, hon känns som en självklarhet. Man vet vart man har henne helt enkelt.
Många har väl funderat och undrat över hur just vi två blev vänner.. vi som är så olika? Sanningen är.. att vi har jäkligt kul tillsammans och jag kan lita på henne till 100% och jag vet att hon kan lita på mig också. Vi gick från att inte känna varann alls till att bli bästa vänner.. på en sommar. Det är stort för att vara mig, ni vill inte veta hur svårt jag har att ty mig till någon. Men Sofia kändes äkta från första början, hon pratar med än istället för OM och hon har ett stort hjärta. Hon är min bästa vän, min äkta vän och hon är framförallt en underbar människa!


Du är så bra gumman, love u       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 2 december 2012 11:29

Jag har inte gjort en ny blogg, alla inlägg finns kvar och nya stället jag bloggar på är http://www.nattstad.se/sofiehanssonSå i fortsättningen hittar ni mig där! ...

Av sofie - 2 december 2012 10:56

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3227624637 " ...

Av sofie - 2 december 2012 10:16


Var jobb hela långa dagen igår, vi fick besök av han som öppnade resturangen och de som jobbade där för 30 år sedan. Jag och Cajsa började nästan gråta, det var så rörande när dom såg varann och blev så otroligt glada! Älsklingen och jag drog till BK...

Av sofie - 1 december 2012 08:55


Julpyntade igår i lägenheten med Jakob, ska köpa lite mer.. fast det känns onödigt ut i fall att jag skulle få en lägenhet i Västerås.. men de är riktigt mysigt iallafalll! Bara milo som saboterar granen... man måste ha koll på honom.. så dryygt.    ...

Av sofie - 29 november 2012 22:57

Jag bara la mig ner i sängen och fick dendära jobbiga känslan jag hade för några veckor sen. Dendära känslan när man inte är tillräcklig, man vet inte vad man gjort för fel. Men jag måste påminna mig själv att jag är en bra person...att alla faktiskt...

Ovido - Quiz & Flashcards