Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Sunday

Av sofie - 25 april 2010 12:32

Kort och gott
Trevlig dag igår.. åt på Maistro med Jakob och efter det släppte vi ut katterna. Jakob och Tigerr var väl ute på lite äventyr haha.. På kvällen kom Eva och Rickhard, vi köpte lite (mycket) gott bl.a vanilla coke MUMS! Kollade på en film som var rätt bra, efter det stack alla hem och jag gick och la mig. 

Trodde denna dag skulle bli fantastisk så jag gick ut.. laddade upp med saker som skulle underhålla mig länge i solen. När jag väl kommer ut och lägger mig på den härliga solstolen sätter jag på radion på mobilen och diggar musiken medans jag målar naglarna i alla olika färger. Det var inte varmt kan jag säga dig! Men solen visade sig ändå. Efter 1 timme gick jag in med en frusen kropp. Nu är himlen täckt av moln, jag antar att de inte blev så fint väder ändå. Men marken är torr och varken snö eller regn vågar sig fram så jag ska väl vara glad ändå? 
Vid 4 börjar jag jobba.. min andra "ring"-dag hoppas jag säljer några. Efter det är klockan 20.00 och då är jag väl hemma vid 20.20 eller något sånt. 

Imorgon bjuder vädret på sol får jag hoppas, ska nämligen till stan med sister Eva. Får väl se om jag måste påminna henne genom att sätta en post-stick lapp på hennes datorskärm igen.. haha. 

Färgglada naglar får man inte nog av, eller?  /S    

 
 
Eva

Eva

25 april 2010 13:59

Det var jättetrevligt igår :) Myspys! Imorogn SKA vi gå på stan, men du får ta tåget med mig för pappa är så seg! Jag ska nog komma ihåg. Sen på onsdag får du vara med mamma och mig och kolla på film igen :D

http://bummlan.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 2 december 2012 11:29

Jag har inte gjort en ny blogg, alla inlägg finns kvar och nya stället jag bloggar på är http://www.nattstad.se/sofiehanssonSå i fortsättningen hittar ni mig där! ...

Av sofie - 2 december 2012 10:56

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3227624637 " ...

Av sofie - 2 december 2012 10:16


Var jobb hela långa dagen igår, vi fick besök av han som öppnade resturangen och de som jobbade där för 30 år sedan. Jag och Cajsa började nästan gråta, det var så rörande när dom såg varann och blev så otroligt glada! Älsklingen och jag drog till BK...

Av sofie - 1 december 2012 08:55


Julpyntade igår i lägenheten med Jakob, ska köpa lite mer.. fast det känns onödigt ut i fall att jag skulle få en lägenhet i Västerås.. men de är riktigt mysigt iallafalll! Bara milo som saboterar granen... man måste ha koll på honom.. så dryygt.    ...

Av sofie - 29 november 2012 22:57

Jag bara la mig ner i sängen och fick dendära jobbiga känslan jag hade för några veckor sen. Dendära känslan när man inte är tillräcklig, man vet inte vad man gjort för fel. Men jag måste påminna mig själv att jag är en bra person...att alla faktiskt...

Ovido - Quiz & Flashcards